Please update your Flash Player to view content.

Охирин матолиб

Ҳасодати бародар

Ҳасодати бародар

    Худои Мутаол дар ояти 27 сураи Моида мефармояд: وَ اتْلُ عَلَيْهِمْ نَبَأَ ابْنَى...

Оятуллоҳ туӣ

Оятуллоҳ туӣ

 Он чӣ чашмест, ки ҷӯяд рухи зебои туро  Чӣ тамизест, ки бинад дари маъвои туро  Чӣ машомест,...

Пешқадам дар хидмат

Пешқадам дар хидмат

Як рӯз ҷаноби Муҳсин Қироатӣ ба ман гуфт: Дар Нуфелошатуи Париж (маҳалли иқомати имом Хумайнӣ...

Муаррифии  осори Ҳамадонӣ-1

Муаррифии осори Ҳамадонӣ-1

Муқаддима Бузургон дар байни мардум ва ҷомеа монанди чароғҳои фурӯзон ва роҳнамоёне ҳастанд, ки...

Ҳамаро муттаҳам накунед!

Ҳамаро муттаҳам накунед!

Баъзе мегӯянд: Занони ҳиҷобпӯш корҳои зишт мекунанд ва аз ҳама бадтаранд! Бояд донист, ки дар...

  • Ҳасодати бародар

    Ҳасодати бародар

  • Оятуллоҳ туӣ

    Оятуллоҳ туӣ

  • Пешқадам дар хидмат

    Пешқадам дар хидмат

  • Муаррифии  осори Ҳамадонӣ-1

    Муаррифии осори Ҳамадонӣ-1

  • Ҳамаро муттаҳам накунед!

    Ҳамаро муттаҳам накунед!

 
Ҳазрати Исо(а) фармуд:
Шуморо барҳазар медорам аз нигоҳ ба номаҳрамон, чунки тухми шаҳватро дар қалби инсон мекорад ва ӯро ба ҳар фитна ва фасоди дигаре мекашонад. Биҳор, ҷ.14, саҳ.325
 

Маориф

февраля 16, 2019

Ҳасодати бародар

in Қуръон ва Ҳадис by M-Farhang
Худои Мутаол дар ояти 27 сураи Моида мефармояд: وَ اتْلُ عَلَيْهِمْ نَبَأَ ابْنَى ءَادَمَ بِالْحَقِّ إِذْ قَرَّبَا قُرْبَاناً فَتُقُبِّلَ مِنْ أَحَدِهِمَا وَ لَمْ‏يُتَقَبَّلْ مِنَ الْأَخَرِ قَالَ لَأَقْتُلَنَّكَ قَالَ إِنَّمَا يَتَقَبَّلُ اللَّهُ مِنَ…
фев 12, 2019 1

Рӯзҳои Худоро ёдоварӣ кунед!

Худои Мутаол дар ояти панҷуми сураи Иброҳим мефармояд: وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى‏…
фев 09, 2019 11

Имони бештари мардум аз нигоҳи Ғаззолӣ

 Имом Муҳаммади Ғаззолӣ мегӯяд: Бештари мардум дар кӯдакӣ имон овардаанд ва сабаби…
фев 09, 2019 9

Равиши сухан гуфтани фарзандон

Яке аз масъалаҳое, ки дар хонаводаҳо вуҷуд дорад ин аст, ки фарзандон чигуна назари…
how to change background in joomla
Имом Алӣ (а) барои шинохти золим меъёри муайянеро ба пайравони хеш омӯхтанд:
«للظالم من الرجال ثلاث علامات: یظلم من فوقه بالمعصیه و من دونه بالغلبه و یظاهر القوم الظّلمة.»
Афроди ситамгар се нишона доранд: нофармонӣ нисбат ба мақоми боло (Худованд); Зулму ситам ба зердаст бо ғалаба бар ӯ ва пуштибонӣ аз гурӯҳи золим.
Аз ин баён фаҳмида мешавад, ки зулму ситам фақат дар поймол кардани ҳуқуқи дигарон нест, балки барои зулм ду вижагии дигар ҳам вуҷуд дорад. Маъсияту нофармонии холиқ, зоеъ ва поймол кардани ҳуқуқи дигарон ва дифоъ аз зулму золим се намунаи ошкори зулманд. Пас инсони гунаҳкор наметавонад дар айни исён ба дастуроти илоҳӣ, васфи адолат дошат бошад, зеро маъсият кори золим аст на одил. Ҳатто зери по гузоштани таолим ва дастуроти илоҳӣ, аз назари ҳазрати Алӣ (а) бадтарин навъи зулм шинохта шудааст: اقبح الظلم منعک حقوق الله Зишттарин зулм он аст, ки ҳуқуқи илоҳиро надеҳӣ.
Мустадраки Наҳҷулбалоға, саҳ.163 ва Ғурарулҳикам, саҳ.194

Назари худро ворид кунед

Коди амнияти
Тоза намудани акси амнияти

Ҷомеа ва хонавода

Матолиби гуногун

Дин ва мазҳаб

Таърих ва достон